Vi har kontor i Oslo och Stockholm med över 270 anställda i en professionell miljö där vi specialiserat oss på Kundservice, Mötesbokning och Callcenter.
Loyalty är den tidigare TM-avdelningen till Bring Dialog Norge och startade verksamheten redan 1995. Vi har centrala kontor på Sandakerveien 24D (Myrens Verksted) på Sagene i Oslo och Solna Torg i Stockholm.
För att leverera den bästa lösningen till våra kunder har vi tre kärnvärden som genomsyrar allt vi gör
Ärlighet inkluderar uppriktighet, tydlighet, punktlighet och ansvar. Vi som organisation måste alltid kunna stå för vad vi säger och vad vi gör.
Loyalty ska alltid genom arbete, engagemang och moral vara en trygg arbetsplats för våra anställda, en trygg leverantör för våra kunder och en trygg partner för våra leverantörer.
Vi ska göra det vi har lovat vid rätt tidpunkt med hög kvalitet. Vi vet att om vi ska lyckas leda och utveckla unga människor och leverera den kvalitet vi är stolta över, måste en bra struktur sitta i benmärgen. Hela vår organisationskultur bygger på god struktur.
Loyalty Nordic AB org.nr. 559069-2314
Loyalty AS org.nr. 992 865 628
Loyalty Customer Service AS org.nr. 915 379 761