Vi lovar ärlighet, förutsägbarhet och hög kvalitet
Loyalty är en nordisk leverantör av kundservice, mötesbokning och försäljning
Med över 25 års erfarenhet har Loyalty byggt en solid grund baserad på kvalitetsleveranser och nära kundrelationer. Vårt mål är att hjälpa företag att stärka sina kundrelationer och optimera verksamheten genom skräddarsydda lösningar. Vi har kontor i Oslo, Drammen och Stockholm, och vårt dedikerade team på över 350 anställda arbetar målinriktat för att säkerställa goda resultat för våra kunder. Oavsett om det gäller teknisk support, mötesbokning eller ökad försäljning (både B2C och B2B), erbjuder vi flexibla och kostnadseffektiva lösningar som anpassar sig efter kundens behov. Loyalty är stolta över att vara en trygg partner för några av Nordens största företag, och vi tar vårt samhällsansvar genom att hjälpa unga människor in i arbetslivet och ge möjligheter till alla som vill växa med oss.
Vi har kontor i Stockholm, Oslo och Drammen med över 350 anställda.
Loyalty är Bring Dialog Norges tidigare TM-avdelning och startade sin verksamhet redan 1995. Du kan besöka oss på Solna Torg i Stockholm, på Maridalsveien 323 i Oslo och på Gyldenløve Brygge i Drammen.
Företagsinformation
Loyalty Nordic AB org.nr. 559069-2314
Loyalty Customer Service AS org.nr. 915 379 761
Loyalty AS org.nr. 992 865 628
Ärlighet
Vi är ärliga och vi tar ansvar. Som organisation måste vi alltid kunna stå för det vi säger och det vi gör.
Trygghet
Genom arbetsinsats och attityder ska Loyalty alltid vara en säker arbetsplats för våra medarbetare och en trygg leverantör för våra kunder.
Struktur
Vi vet att om vi ska lyckas leda och utveckla unga människor, och leverera den kvalitet vi är stolta över, måste god struktur vara en grund. Hela vår organisationskultur bygger på goda och etablerade rutiner.
LEDNING, RÅDGIVNING
LEDNING, FÖRSÄLJNING
LEDNING, RÅDGIVNING
EKONOMI, ADMINISTRATION
LEDNING, KULTUR
HR, REKRYTTERING