Försäljning ger bra kundservice

«Kvalitet varar» är vårt slagord i Loyalty. Genom trygga processer och rutiner bygger vi långsiktiga relationer med våra kunder.

Vi vet hur värdefulla dina kunder är. Att förvalta och stärka ditt varumärke är viktigt för oss.

Christian Habbestad

Partner - Loyalty

Det är vanligt att vi får höra att ”Vår kundservice är för komplicerad, detta måste vi göra internt”. I vissa fall är detta helt rätt, men andra gånger har vi bevisat motsatsen och levererat en ökad kundnöjdhet för våra kunders kunder. Med lång erfarenhet och hög kompetens vet vi vad som fungerar i outsourcingprojekt och vad som behövs för att vidareutveckla befintlig drift.

Kontakta oss

Tjänster

På Loyalty finns specialister inom flera tjänsteområden. Vårt jobb är att ta hand om dina kunder. Hos oss kan du lita på att dina kunder får bästa möjliga behandling.

Hurtigruten’s partnership with loyalty has been excellent from its inception.

They have proven to be extremely patient and flexible to accommodate our needs. The performance provided by Loyalty has been stellar driven by a strong leadership team that has been crucial in supporting our guests and travel partners in Norway and the rest of Scandinavia . They have integrated seamlessly with the Hurtigruten team and they are a valued partner that is a pleasure to work with.

Angel Moledo / VP Customer Sales Center

Det tog lång tid för oss att hitta den rätta partnern för att representera vårt varumärke i dialog med befintliga kunder och nya kunder…

Våra krav på kvalitet är väldigt hög, men Loyalty har levererat i linje med dessa och uppfyllt alla våra förväntningar. Idag använder vi Loyalty för att hantera inkommande och utgående samtal, både på uppdrag för BMW Group och våra förhandlare i Norge.

Morten H Dahle / Regionchef BMW

Jag upplever Loyalty som en mycket professionell arbetspartner som är bra att ha diskussioner med gällande utvecklingen av projektet.

Loyalty visar hela tiden viljan att bli ännu bättre och kommer med förslag hur saker och ting kan förbättras. Loyalty håller mycket hög kvalitet i samtalen och är mycket professionella med kunderna. De är väldigt bra på att få rutiner på plats vad gäller till exempel coaching och utveckling av agenterna. De värnar mycket om sin personal och gör allt för att de skall trivas bra på sin arbetsplats.

Robert Eriksson / Sales Manager Inbound Sales & Retention

Loyalty har berikat oss genom sin goda erfarenhet inom sitt område

De jobbar dagligen med våra kunder och ger oss bra insikt, goda råd och rapporter på resultatutveckling i enlighet med överenskomna KPI:er. Med Loyalty som leverantör av TM-tjänster känner vi oss trygga och säkra på att vi har en seriös partner som jobbar för samma målsättningar som oss – hög kvalitet i samtalen, efterföljande av branschnormer, och sist men inte minst – bra resultat.

Gunnhild Steen-Hansen / Ledare CRM & Analys

Om Loyalty

Loyalty är den tidigare TM-avdelningen till Bring Dialog Norge

Verksamheten startade redan 1995, då under namnet Talk2me. Sedan dess har vi utvecklats och är idag fler än 270 anställda i Norden. Vi har specialiserat oss på Nyförsäljning B2B, Mötesbokning, Kundvård, Antichurn och Kundservice. Vi sitter i en professionell miljö mitt i Solna Centrum i Stockholm. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi koncept och lösningar  som skapar försäljningsresultat och långvariga kundrelationer.

Mer om Loyalty

Jobba i Loyalty kundservice

Vi letar alltid efter duktiga ledare och callcenter-medarbetare.

Loyalty erbjuder alla anställda en grundläggande och kvalitativ säljutbildning. Vi tillhandahåller även intern vidareutbildning med påbyggnadspotential inom ledarskap och personalledning och pedagogik.

På Loyalty utvecklar vi de bästa säljarna och framtidens ledare. För att nå detta mål satsar vi stort på coaching och utveckling av våra anställda. Alla resultat ska komma genom hög kvalitet i våra samtal och genom att kundens behov har satts i centrum. 

Läs mer

Kontakta oss

Loyalty Nordic AB - Solna Torg 13, 171 45

Mail:

KONTAKTPERSONER:

Anton Olovsson (Platschef)
073-314 36 83 /

Karoline Follestad (Säljansvarig)
+47 404 67 604 /