Om Loyalty Callcenter

Kvalitet varar.

Loyalty är den tidigare TM-avdelningen till Bring Dialog Norge. Verksamheten startades redan 1995 under namnet talk2me. Idag har Loyalty över 270 duktiga medarbetare i Norden. Vi har specialiserat oss på Nyförsäljning B2B, Mötesbokning, Kundvård, Antichurn och Kundservice. Vi sitter i en professionell miljö mitt i Solna Centrum i Stockholm. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi koncept och lösningar som skapar försäljningsresultat och långvariga kundrelationer.

Kundlöfte

Loyalty lovar sina kunder trygghet, kontinuitet, ärlighet och kvalitet. Detta uppnår vi genom dialog, uppföljning och tydligt fokus på utveckling av våra anställda. På så vis skapar vi rätt förutsättningar för långvariga relationer med alla våra kunder. 

Kärnvärden

ÄRLIGHET        

Ärlighet innebär att en anställd är uppriktig i sina uttalanden och handlingar. En anställd är tydlig, punktlig och ansvarstagande med hög arbetsmoral.

TRYGGHET

Loyalty ska igenom sitt arbete och gärningar alltid vara en trygg arbetsplats för våra anställda, en trygg partner för våra leverantörer och en trygg samarbetspartner för våra kunder. 

STRUKTUR

Struktur betyder att vi ska göra det vi lovat, på avtalad tid och med hög kvalitet. Det är avgörande för oss att ha en bra struktur för att kunna utveckla unga människor inom försäljning och ledarskap. Strukturen lägger grunden för den kvalitet vi stolt levererar till våra kunder. 


Kontakta oss

Loyalty Nordic AB - Solna Torg 13, 141 75 Solna

Mail:

KONTAKTPERSONER:

Anton Olovsson (Platschef)
+4745101733 /

Karoline Follestad (Säljansvarig)
+47 404 67 604 /