Säljresultat och lojala kunder

«Kvalitet varar» är vårt slagord i Loyalty. Genom trygga processer och rutiner bygger vi långsiktiga relationer med våra kunder.

20 års erfarenhet av väl genomförda försäljningsaktiviteter gör Loyalty till ett tryggt val för dig som kund.

Rune Larsen

VD - Loyalty

Loyalty samarbetar med flera av Nordens största företag. Vi jobbar också med mindre organisationer som önskar att utveckla sina kundrelationer genom tät kunddialog och försäljningsaktiviteter som vi har satt i system. Som kund i Loyalty får ni den bästa kundupplevelsen. Vi infriar era förväntningar och gör det lilla extra för att betrygga och imponera. 

Kontakta oss Mer om Loyalty

Tjänster

På Loyalty finns specialister inom flera tjänsteområden. Med etablerade system, fungerande processer och en solid struktur jobbar vi effektivt och smart i dialog med dig och dina kunder.

Vi har i flera år haft ett utmärkt samarbete med Loyalty

Säljarna i Loyalty är duktiga på att kommunicera våra olika produktbudskap så att det blir tydliga, enkla och engagerande för både befintliga och nya kunder. Hög kvalitet och mycket god kunskap inom Telemarketing gör Loyalty till en trygg partner i arbetet med presale och kundkommunikation.

Aina Pettersen / Marknadschef EVRY Norge

Det tog lång tid för oss att hitta den rätta partnern för att representera vårt varumärke i dialog med befintliga kunder och nya kunder…

Våra krav på kvalitet är väldigt hög, men Loyalty har levererat i linje med dessa och uppfyllt alla våra förväntningar. Idag använder vi Loyalty för att hantera inkommande och utgående samtal, både på uppdrag för BMW Group och våra förhandlare i Norge.

Morten H Dahle / Regionchef BMW

Vi har aldrig samarbetat med ett callcenter som är mer noggrant och professionellt

Rapporterna levereras alltid i tid och stabiliteten i resultaten är otroligt bra.

Kristian Ieess / Key Account Manager

Jag har arbetat med flera olika callcenters genom åren

Loyalty är den byrå som har haft störst kontroll, både i sin rapportering och i sitt genomförande.

Trond Tufte / CRM-Chef

Loyalty har berikat oss genom sin goda erfarenhet inom sitt område

De jobbar dagligen med våra kunder och ger oss bra insikt, goda råd och rapporter på resultatutveckling i enlighet med överenskomna KPI:er. Med Loyalty som leverantör av TM-tjänster känner vi oss trygga och säkra på att vi har en seriös partner som jobbar för samma målsättningar som oss – hög kvalitet i samtalen, efterföljande av branschnormer, och sist men inte minst – bra resultat.

Gunnhild Steen-Hansen / Ledare CRM & Analys

Om Loyalty

Loyalty är den tidigare TM-avdelningen till Bring Dialog Norge

Verksamheten startade redan 1995, då under namnet Talk2me. Sedan dess har vi utvecklats och är idag fler än 270 anställda i Norden. Vi har specialiserat oss på Nyförsäljning B2B, Mötesbokning, Kundvård, Antichurn och Kundservice. Vi sitter i en professionell miljö mitt i Solna Centrum i Stockholm. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi koncept och lösningar som skapar försäljningsresultat och långvariga kundrelationer.

Mer om Loyalty Callcenter

Jobba hos oss

Vi ser alltid efter duktiga ledare och säljare som vill bli en del av vår organisation

Loyalty erbjuder alla anställda en grundläggande och kvalitativ säljutbildning. Vi tillhandahåller även intern vidareutbildning med påbyggnadspotential inom ledarskap och personalledning och pedagogik.

På Loyalty utvecklar vi de bästa säljarna och framtidens ledare. För att nå detta mål satsar vi stort på coaching och utveckling av våra anställda. Alla resultat ska komma genom hög kvalitet i våra samtal och genom att kundens behov har satts i centrum.

Läs mer

Kontakta oss

Loyalty Nordic AB - Solna Torg 13, 141 75 Solna

Mail:

KONTAKTPERSONER:

Anton Olovsson (Platschef)
073-314 36 83 /

Karoline Follestad (Säljansvarig)
+47 404 67 604 /