AKTUELLT Vad rör sig i branschen? KUNDESERVICE Effektivisera kundserviceteamet med ny teknologi Nyskapande teknologi skapar de allra bästa kundupplevelserna LÄS MER → INNBLIKK Chattbottar och e-postbottar: Här är det du behöver veta Dessa robotar med artificiell intelligens gör arbetsvardagen lite enklare och samtidigt mer innehållsrik. LÄS MER → INSIKT Så förbättrar norsk AI Fretex kundservice Chatt- och e-postbotar ger kundservicemedarbetare tid för mer spännande uppgifter. - När vi förstod att delar av vår kundservice kunde lösas på ett bra och effektivt sätt via automatisering var valet enkelt LÄS MER → Arkiv INTERVJU «En av landets beste arbeidsplasser» LÄS MER → VÅRA ANSTÄLLDA Hur bra rustade är våra anställda att hantera ditt varumärke? LÄS MER → CERTIFIERING Great Place To Work LÄS MER → MÖTESBOKNING Mötesbokning: Varma leads vs cold calling LÄS MER → JOBBA HOS OSS Från skidtalang till ledartalang LÄS MER → Så skapar Loyalty arbetsplatser för unga människor LÄS MER → INSIKT Jo, du har råd att outsourca mötesbokningen LÄS MER → INSIKT Här är egenskaperna som säkerställer ett unikt och effektivt bokningsteam LÄS MER → INSIKT Motivation, målsättning och initiativ: Så lyckas jag som mötesbokare LÄS MER → INSIKT Detta är de tre vanligaste missarna vid mötesbokning (och så löser du dem) LÄS MER → INSIKT Bra leads ger kvalitétsmöten — så bokar du de rätta kunderna LÄS MER → SØKA JOBB Vi letar alltid efter skickliga ledare och medarbetare LÄS MER → INSIKT Automatisering, chatbottar och AI — så här undviker du att hamna i bakvattnet LÄS MER → INSIKT Fem tekniktrender som kommer att påverka kundservicen under 2020 LÄS MER → INSIKT 5 på kontoret hos Loyalty LÄS MER → INSIKT – Vi är utrustade för att hantera en sådan situation LÄS MER → INSIKT Så vet du att ditt företag är redo för att automatisera LÄS MER → Integritet LÄS MER → INSIKT 5 på (hemma)kontoret på Loyalty LÄS MER →