AKTUELT

Vad rör sig i branschen?

INSIKT

Så vet du att ditt företag är redo för att automatisera

Om du går igenom dessa kontrollpunkter vet du snabbt om kundservicen i ditt företag är redo att automatiseras.

LES MER
INSIKT

Så förbättrar norsk AI Fretex kundservice

Chatt- och e-postbotar ger kundservicemedarbetare tid för mer spännande uppgifter. - När vi förstod att delar av vår kundservice kunde lösas på ett bra och effektivt sätt via automatisering var valet enkelt

LES MER
INSIKT

Automatisering, chatbottar och AI — så här undviker du att hamna i bakvattnet

Automatisering och artificiell intelligens blir en allt viktigare del av kundservicebranschen — vare sig vi vill det eller inte. Men vad innebär det egentligen — och hur kan det hjälpa ditt företag?

LES MER
INSIKT

– Vi är utrustade för att hantera en sådan situation

Så organiserar Loyalty sig så att kundservicebranschen ska påverkas så lite som möjligt av coronaviruset.

LES MER